Åttio ska bli sextio!

Tjej i 25 årsåldern som bestämt sig för att gå ner i vikt med LCHF! Jag börjar på 80 kilo till mina 166 cm, och kommer gå ner till 60 kilo inom en framtid. Har gått ner i vikt med LCHF tidigare, men har alltid haft lika svårt att inte falla tillbaka i sockerfällan igen, men nu vill jag verkligen lägga om mitt liv, en gång för alla. Häng med!

Dag 18

Publicerad 2014-03-07 22:44:08 i Allmänt,

Det blev en jobbdag idag! Mellan 08 - 15. Bra tid tycker jag. Dessvärre så kunde jag verkligen inte släppa tanken att jag stängt av spisen på jobbet, eftersom de ringde mig samtidigt som jag kokade upp tevatten.... och den tanken gnagde mig verkligen hela dagen, så på min lunch kl 12 så cyklade jag hela vägen hem för att jag bara var tvungen att dubbelkolla...såklart var den avstängd. Och i vilket fall så hade väll huset redan brunnit ner om det nu hade varit så att jag glömt den på, så många timmar efter... men jag hade en sådan orolig känsla i kroppen att det inte fanns någon annan utväg att cykla hem. Därav försvann hela lunchrasten på 45 minuter... jag kollade google maps och det är 4,5 km enkelväg, alltså 9 km, i en jäkla vind dessutom. Jobbdagen idag var också väldigt krävande, och när jag kom hem vid 4 kände jag mig väldigt genomkörd. Så skönt med helg nu. Kickar igång veckan med 4,5 timmars jobb på måndag. Känns faktikst ganska skönt...
 
Imorgon hade jag alternativt tänkt prova springa. Var längesedan och jag har ingen aning om hur det är med varken fysiken, flåset eller mentaliteten, but better find out. Sedan ska jag till bibblan och skriva ut lite grejjer, eller också åker jag in till stan. Vi får se vad lördagen bjuder på. Blir en lugn kväll iaf med uppvilning, god mat och soffan/tvn! Cuz I need it.
 
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela