Åttio ska bli sextio!

Tjej i 25 årsåldern som bestämt sig för att gå ner i vikt med LCHF! Jag börjar på 80 kilo till mina 166 cm, och kommer gå ner till 60 kilo inom en framtid. Har gått ner i vikt med LCHF tidigare, men har alltid haft lika svårt att inte falla tillbaka i sockerfällan igen, men nu vill jag verkligen lägga om mitt liv, en gång för alla. Häng med!

Have I told you lately that I....

Publicerad 2014-03-11 20:37:15 i Allmänt,

...Love tea?
 
Här är mina top tre favoriter för tillfället!
 

(Eller OK - Grönt te Jasmine är egentligen inte den godaste som finns - men grönt te är nyttigt och det känns som att jag slappnar av när jag dricker det på kvällen innan jag ska sova. Kan dock rekomendera "a moment to relax" grönt te som kompliment till detta, det är väldigt fräscht och gott för att vara grönt te! Skål!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela