Åttio ska bli sextio!

Tjej i 25 årsåldern som bestämt sig för att gå ner i vikt med LCHF! Jag börjar på 80 kilo till mina 166 cm, och kommer gå ner till 60 kilo inom en framtid. Har gått ner i vikt med LCHF tidigare, men har alltid haft lika svårt att inte falla tillbaka i sockerfällan igen, men nu vill jag verkligen lägga om mitt liv, en gång för alla. Häng med!

Solsken = promenad...

Publicerad 2014-03-29 09:01:54 i Allmänt,

Jaa, för är det inte så att det 'är mycket enklare att ta sig ut när solen lyser!
Idag är det klarblått och flera pusgrader här, och jag siktar på en promenad före frukost!
 
...Och jag räknade fel på förra inlägget föressten - det är idag jag har kört LCHF i precis 40 dagar.
Det betyer att det är 20 dagar kvar till en vägbild!
 
Vi hörs av efter helgen tror jag - min dator är på reperation och jag ha fått en skruttig ersättningsdator att ha under tiden - uch! Trivs inte alls med den så...vi hörs på måndag när jag förhoppningsvis får hämta ut min egna! :D
 
Ha en toppenhelg och kämpa på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela