Åttio ska bli sextio!

Tjej i 25 årsåldern som bestämt sig för att gå ner i vikt med LCHF! Jag börjar på 80 kilo till mina 166 cm, och kommer gå ner till 60 kilo inom en framtid. Har gått ner i vikt med LCHF tidigare, men har alltid haft lika svårt att inte falla tillbaka i sockerfällan igen, men nu vill jag verkligen lägga om mitt liv, en gång för alla. Häng med!

R.I.P Diet.

Publicerad 2014-03-31 22:22:00 i Allmänt,

Herregud vad jag har totallt spårat ur.
 
Igårkväll började det.
Tvår portioner vispad grädde med hallon ala 1x2 dl grädde.
Sen lite kladdkaka och kolakaka på det, INTE LCHF-style.
 
Fick panik och flashbacks från en tid då jag inte mådde bra och hade periodvis lite bulimiska drag, vilket kom tillbaka efter frosseriet, jag kräktes alltså upp det.
 
Gick därefter och la mig och vaknae upp idag.
Hade alla planet på att ha en fastar dag idag, men från en minut till en annan rammlade jag tillbaka igen och åt resten av kladdkakan och kolakakorna. Sedan cyklade jag till Maxi och köpte en korv med bröd. Därefter två butterbullar, en påse naturgodis och ett paket mascarpone glass. Förrutom allt det, har jag ätit flera finncrisp med massa smör, ett kokt ägg och två lakritspinnar (käck).
 
...Jaa, det var väll "bara" det.........
 
Och hur mår jag då?
Förrutom det psykiska "varför gjorde jag såhär" - tankarna, så mår jag kasst fysiskt också.
Har inte fått gå på toa utan det är som en klump i magen, har hemska magkramer och mår illa av sockret fortfarande, dessutom somnade jag två timmar efter att ha ätit allt, något jag inte gjort under de 41 dagarna jag ätit LCHF (sovit mitt på dagen alltså) Allt som allt, det känns skit och jag mår skit. Imorgon har dock alla förutsättningar at bli bra....
 
Vikt: (kvällen) 74,5 kg (upp 2,4 kg på ett dygn.)

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2014-04-07 10:33:39

Har inte hört någonting här på ett tag nu! Hur har du det?
Välkommen inte till mig...
//Lotta

Postat av: Malin

Publicerad 2014-05-18 18:21:36

KOM TILLBAKA!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-11 19:36:03

Det är bara all mat i magen! Men var finns mascarponeglass? Vilket märke och butik?

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-11 19:36:04

Det är bara all mat i magen! Men var finns mascarponeglass? Vilket märke och butik?

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-11 19:36:04

Det är bara all mat i magen! Men var finns mascarponeglass? Vilket märke och butik?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela