Åttio ska bli sextio!

Tjej i 25 årsåldern som bestämt sig för att gå ner i vikt med LCHF! Jag börjar på 80 kilo till mina 166 cm, och kommer gå ner till 60 kilo inom en framtid. Har gått ner i vikt med LCHF tidigare, men har alltid haft lika svårt att inte falla tillbaka i sockerfällan igen, men nu vill jag verkligen lägga om mitt liv, en gång för alla. Häng med!

Min middag...

Publicerad 2014-03-26 19:04:06 i Allmänt,

...Blev väldigt spartansk.
Ville spara de färdiga matlådorna att ta med till jobb, så jag tänkte laga ihop några oopsies med bacon och grönsaker och ost.
Men så visade det sig att oopsisarna visst hade börjat mögla, och osten var nästan slut!
Så det fick bli en spartansk baconsallad på bladspenat, gurka, rödlök, tomat, lite brieost och lite fetaost. Ja, och så bacon såklart. Blev inte mätt på det för fem öre, men efter två stekta ägg så infann sig mättnadskänslan, så nu är jag rätt så nöjd och belåten i alla fall. Men, föredrar en god varm kycklingröra, lasange eller liknande alla dar i veckan framför kall mat (om än äggen var varma..)
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela