Åttio ska bli sextio!

Tjej i 25 årsåldern som bestämt sig för att gå ner i vikt med LCHF! Jag börjar på 80 kilo till mina 166 cm, och kommer gå ner till 60 kilo inom en framtid. Har gått ner i vikt med LCHF tidigare, men har alltid haft lika svårt att inte falla tillbaka i sockerfällan igen, men nu vill jag verkligen lägga om mitt liv, en gång för alla. Häng med!

Arbetsintervju, periodisk fasta och grönt te!

Publicerad 2014-03-25 12:08:05 i Allmänt,

Den här morgonen kickade off med en arbetsintervju inför sommarjobbet klockan 08.30...
Kan ju med tanke på den typen av aktivitet vara väldigt korkat att köra periodisk fasta då,då man ska vara kvick och allert i huvudet!...Men jag var så taggad att jag gjorde det ändå, och det kändes bra!
 
Så, 16 timmars fasta från igår kring klockan ca 19 till alldeles nu, när jag precis ätit lunch klockan 11:30 (kykling-spenat-mascarone blandningen från igår!) Det går verkligen bättre och bättre med periodisk fasta. Det hela är så nytt för mig men jag tror det här var min fjärde gång. Första gången mådde jag sååååååå illa på morgonen. Nu går det mycket bättre!
 
Just nu sitter jag och dricker en kopp grönt te och funderar vad jag ska göra av dagen!
Det är kanonväder här, så att spendera den ute på någotvis vore ju inte så dumt.
Har tyvärr ingen altan eller terrass, men jag funderar på att sätta mig i min solstol på utegården och ta med datorn och se lite serier. I solen. Ser säkert rätt knäppt ut om någon passerar och jag sitter där i solbrillor och tittar på Pretty Little liars...men må så vara! :D
 
Vill förövrigt också slå ett stooooooort slag för grönt te!
Visste ni att grönt te ökar metabolism? Och återfuktar oss mer effektivt än vatten...
Green tea☕️
 
 
Instagram: Fitfoorme 💕
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela