Åttio ska bli sextio!

Tjej i 25 årsåldern som bestämt sig för att gå ner i vikt med LCHF! Jag börjar på 80 kilo till mina 166 cm, och kommer gå ner till 60 kilo inom en framtid. Har gått ner i vikt med LCHF tidigare, men har alltid haft lika svårt att inte falla tillbaka i sockerfällan igen, men nu vill jag verkligen lägga om mitt liv, en gång för alla. Häng med!

Anything is possible, it's up to you!

Publicerad 2014-03-22 21:38:31 i Allmänt,

- Förändra ditt tankesätt, förändra din kropp.
 
Jag önskar att den här motivationen jag känner verkligen håller i sig nu!
Att this is it. Fastän jag såklart förstår att jag kommer att falla tillbaka under livets gång, men jag menar inte sådär djupt som tidigare. Att jag fångar upp mig själv dagen efter och gör kloka val direkt, istället för att vänta tre månader när jag ätit upp mig till en vikt över den jag startade med t.o.m.
Jag vill verkligen förändra mitt liv nu, och inte bara min vikt, utan hela mitt tankesätt kring min kropp, min vikt, mitt liv!
Allting är möjligt - det är upp till dig!
Nu kämpar vi på, det är aldrig försent att göra rätt val i livet, och det är aldrig försent att hoppa upp på banan igen efter en svacka.
 
Det är aldrig försent!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela